Děkujeme, že nás doporučujete:
Top

Servisní firma

Servisní firma

Příjem servisní zakázky, až po její vyřízení

Aplikace pro všechny firmy poskytující servis zařízení v terénu/u zákazníka.

Základem aplikace je evidence kontaktů/zákazníků a k nim vázaných servisních zakázek, včetně evidence práce na zakázkách dle Vašich postupů od příjmu zakázky po její vyřízení.

Díky aplikaci neztratíte přehled nad jednotlivými servisními zakázkami a ke každému zákazníkovi budete mít evidovanou historii servisu.

Každý den se Vám na úvodní stránce objeví ucelený přehled jednotlivých servisních zakázek na daný den či týden. Můžete si v aplikaci vyfiltrovat potřebná data pro zjištění vytíženosti techniků, počtu zakázek, počtu výjezdů, zůstatku náhradních dílů na skladě atd.

Aplikace funguje na jakémkoli zařízení takže je technik schopen do aplikace vše jednoduše zadat a vygenerovat servisní protokol, přímo na místě u zákazníka.

Zadávání do systému je rychlé a intuitivní. V případě zadávání zákazníků které mají IČO, stačí zadat název firmy a zbylá data se automaticky vyplní sama z databáze Ares.

Udělejte dojem na své zákazníky

  • Každý den se Vám na úvodní stránce objeví ucelený přehled otevřených a budoucích servisních zakázek.
  • Aplikace umožňuje filtrovat potřebná data pro zjištění vytíženosti techniků, počtu zakázek, počtu výjezdů, zůstatku náhradních dílů na skladě atd.
  • V aplikaci je možné přizpůsobit, co který zaměstnanec uvidí a kam bude mít přístup.
  • Napříč celou aplikací funguje rychlé vyhledávání.
  • Po záznamu celé zakázky aplikace vše přepočítá a vypočítá celkovou cenu -> bere v potaz i informace ze servisní smlouvy, pokud je s daným zákazníkem podepsána.
  • Součástky, které technik použije se automaticky odečítají ze skladové evidence. Emailové upozornění na nízký počet kusů produktu na skladě.
  • Aplikaci lze synchronizovat s Outlookem, odkud se pak propisují schůzky a úkoly.

Ještě více se o aplikaci dozvíte na našem E-shopu, kde ji můžete poptat nebo rovnou zakoupit.

CHCI SE DOZVĚDĚT VÍCE

Aplikace, která se přizpůsobí Vaší firmě

  • aplikace lze jednoduše sestavit tak, aby se aplikace přizpůsobila servisním procesům Vaší firmy
  • aplikace je i ve verzi pro mobilní telefony či tablety, aby bylo možné zadávat data i v terénu

Pro všechny malé, střední i větší servisní firmy, které chtějí:

  • zrychlit a zefektivnit své servisní služby
  • poskytnout svým zákazníkům něco víc, než jim poskytují ostatní servisy
  • přehledně a rychle zaznamenávat servisní procesy
  • evidovat veškeré potřebné informace k zákazníkům a jednotlivým servisním úkonům
  • mít možnost si aplikaci přizpůsobit servisním procesům ve firmě
  • mít možnost jednoduše a rychle nahlédnout do celofiremního servisního plánu a do všech důležitých informacích
  • mít pod kontrolou veškeré pravidelné nutné servisní kontroly zařízení svých zákazníků a automaticky je upozorňovat
  • mít veškerá data zachovaná a o žádná nepřijít

Aplikace, která se přizpůsobí servisním procesům Vaší firmy

Evidence servisních zakázek může obsahovat vše, co Váš servis evidovat potřebuje:

  • datum uvedení zařízení do provozu
  • jméno firmy/jednotlivce, kdo zařízení uvedl do provozu
  • typ zařízení, výrobní číslo zařízení
  • druh servisu (záruční, pozáruční)
  • vyměněné/opravené součástky
  • jakékoli poznámky k provedenému servisu
  • ceníky jednotlivých služeb a komponentů
  • a mnoho dalšího

VÍCE O CENĚ TÉTO APLIKACE SE DOZVÍTE PO OSOBNÍ KONZULTACI S NÁMI.

CENA SE ODVÍJÍ OD VAŠICH POŽADAVKŮ.