Děkujeme, že nás doporučujete:
Top

Aplikace

Aplikace v Microsoft 365

Máte ve firmě Microsoft 365 nebo uvažujete, že byste jej pořídili? Naše aplikace vám možnosti světa Microsoft 365 ještě rozšíří a ulehčí vám tak další oblasti vašeho podnikání. Vyvíjíme aplikace, které jsou postavené na službách, které najdete v Microsoft 365. Tím pádem naše aplikace nestárnou a mají pevný základ, který využívá vše, co jste v Microsoft 365 zvyklí používat každý den.

Aplikace dáváme dohromady na základě požadavků našich zákazníků a čerpáme také z naší dlouholeté praxe. Díky tomu jsme vyvinuli již mnoho aplikací, které ulehčují, zjednodušují a urychlují zejména administrativní úkony, kooperaci a nastolují pořádek v organizacích. Podívejte se, zda by vám některá z našich aplikací také nepřišla vhod.

Naše aplikace

  • All
  • Back Office
  • Lidské zdroje
  • Pro všechny firmy
  • Schvalování

Žádost o pracovní volno v rámci firmy, jednoduše a rychle. Aplikace, kterou přizpůsobíme Vašemu procesu schvalování dovolených….

Back Office / Schvalování

Přijmutí zaměstnance s sebou nese náročnou administrativu, kterou vám usnadní naše aplikace. Adaptační proces zaměstnance budete mít pod kontrolou a nový zaměstnanec bude hned v prvních dnech vědět, co má dělat a jak se na svou pozici adaptovat.

Lidské zdroje / Schvalování

Se ztracenými a nepřehlednými zápisy ze schůzek se rozlučte. Pořiďte si tuto aplikaci, díky které vytvoříte zápis ze schůzky jednoduše, efektivně se všemi informacemi, které potřebujete.

Pro všechny firmy

Aplikace, prostřednictvím které si můžete pohodlně zarezervovat firemní parkovací místo. Mějte přehled o obsazenosti parkovacích míst po ruce a parkujte v klidu.

Back Office

S aplikací HelpDesk budete jednodušeji a rychleji přiřazovat konkrétní požadavky Vašim zaměstnancům. V aplikaci intuitivně najdete veškeré požadavky i s aktuálním stavem řešení.

Pro všechny firmy

Aplikace, ve které vyhledáte potřebné kontaktní informace na kolegy z vaší společnosti. Díky filtrům oddělení a pozice získáte potřebný kontakt na osobu, se kterou se potřebujete spojit telefonicky nebo emailem.

Pro všechny firmy

Dejte svým zaměstnancům možnost nabídnout použité nebo rozbalené produkty. V aplikaci Bazar mohou vaši zaměstnanci prodat jakékoli zboží kolegům ve firmě.

Pro všechny firmy

Zaznamenávejte odchody a příchody zaměstnanců jednoduše pomocí naší mini aplikace. Pokud jste firma, která má zaměstnance, kteří pracují více v terénu, než v kanceláři, pak je pro vás tato mini aplikace ideálním pomocníkem.

Pro všechny firmy

Aplikace Řízená dokumentace umožňuje společnosti mít detailní přehled o platných dokumentech a lidech, kteří se s nimi mají seznámit.

Aplikace pro schvalování interních dokladů ve vaší společnosti. Vhodná jak pro zaměstnance, kteří se o doklady starají, tak i pro vedoucí, kteří chtějí mít kontrolu nad stavy schválení všech dokladů týkajících se jejich oddělení.

Schvalování

V centru aplikace Personální agentura stojí Vaši kandidáti, kolem kterých se vše točí. Díky aplikaci pro personální a pracovní agentury budete mít přehled nad kandidáty i obsazovanými pozicemi…

Lidské zdroje

S aplikací pro evidenci vozidel budete mít v pořádku veškeré zákonné povinnosti a technické stavy vozidel. Navíc Vám aplikace umožňuje evidovat převážené nářadí a kontrolovat zodpovědnost techniků…

Back Office

Servisní procesy na jednom místě, zrychlení a zefektivnění servisních služeb, evidence všech důležitých informací, možnost zadávání dat z telefonu či tabletu pro servisní techniky v terénu….

Evidence přijaté a odeslané pošty je užitečnou aplikací pro každou firmu. Papírové knihy pro evidenci pošty schovejte do šuplíku. Elektronická evidence pošty ušetří cenný čas a vše budete mít v pořádku na jednom místě.

Back Office

Aplikace Pokladna vám umožňuje snadné zadávání příjmů a výdajů, automaticky generuje čísla příjmových a výdajových dokladů a vytváří pokladní knihu, která vám zajistí přehled nad všemi zadanými transakcemi a aktuálním stavu hotovosti.

Back Office

Nehledejte účtenky po všech čertech, nelamentujte nad těmi ztracenými. V aplikaci Účtenka budete mít všechny účtenky na jednom místě. Své účtenky do aplikace nahrajete tak, že je vyfotíte mobilním telefonem.

Pro všechny firmy

Aplikace pro objednávku jídel umožní Vašim zaměstnancům přehledně a jednoduše objednávat jídla na nadcházející týdny – aplikace je nastavena nyní až pro 5 variací obědů.

Usnadněte si interní schvalování objednávek. Zadávání, schvalování, editace a archivace interních objednávek, je v naší aplikaci snadná a uživatelsky přívětivá.

Schvalování

Interní systém pro objednávání obědů z restaurací v okolí. Dejte svým zaměstnancům možnost objednat si obědy z několika restaurací v okolí na pár kliknutí.

Back Office / Pro všechny firmy