Dovolená
Žádost o pracovní volno v rámci firmy, jednoduše a rychle. Aplikace, kterou přizpůsobíme Vašemu procesu schvalování dovolených….
Máte ve firmě Microsoft 365 nebo uvažujete, že byste jej pořídili? Naše aplikace vám možnosti světa Microsoft 365 ještě rozšíří a ulehčí vám tak další oblasti vašeho podnikání. Vyvíjíme aplikace, které jsou postavené na službách, které najdete v Microsoft 365. Tím pádem naše aplikace nestárnou a mají pevný základ, který využívá vše, co jste v Microsoft 365 zvyklí používat každý den.
Aplikace dáváme dohromady na základě požadavků našich zákazníků a čerpáme také z naší dlouholeté praxe. Díky tomu jsme vyvinuli již mnoho aplikací, které ulehčují, zjednodušují a urychlují zejména administrativní úkony, kooperaci a nastolují pořádek v organizacích. Podívejte se, zda by vám některá z našich aplikací také nepřišla vhod.
Žádost o pracovní volno v rámci firmy, jednoduše a rychle. Aplikace, kterou přizpůsobíme Vašemu procesu schvalování dovolených….
Aplikace pro rychlé hlášení a zaznamenávání skoronehod. Ušetří vám tak nejen čas, ale přinese také bezpečí do vaší firmy.
Dejte svým zaměstnancům možnost nabídnout použité nebo rozbalené produkty. V aplikaci Bazar mohou vaši zaměstnanci prodat jakékoli zboží kolegům ve firmě.
Aplikace, ve které vyhledáte potřebné kontaktní informace na kolegy z vaší společnosti. Díky filtrům oddělení a pozice získáte potřebný kontakt na osobu, se kterou se potřebujete spojit telefonicky nebo emailem.
S aplikací HelpDesk budete jednodušeji a rychleji přiřazovat konkrétní požadavky Vašim zaměstnancům. V aplikaci intuitivně najdete veškeré požadavky i s aktuálním stavem řešení.
Aplikace, prostřednictvím které si můžete pohodlně zarezervovat firemní parkovací místo. Mějte přehled o obsazenosti parkovacích míst po ruce a parkujte v klidu.
Se ztracenými a nepřehlednými zápisy ze schůzek se rozlučte. Pořiďte si tuto aplikaci, díky které vytvoříte zápis ze schůzky jednoduše, efektivně se všemi informacemi, které potřebujete.
Přijmutí zaměstnance s sebou nese náročnou administrativu, kterou vám usnadní naše aplikace. Adaptační proces zaměstnance budete mít pod kontrolou a nový zaměstnanec bude hned v prvních dnech vědět, co má dělat a jak se na svou pozici adaptovat.
Aplikace Řízená dokumentace umožňuje společnosti mít detailní přehled o platných dokumentech a lidech, kteří se s nimi mají seznámit.
Aplikace pro schvalování interních dokladů ve vaší společnosti. Vhodná jak pro zaměstnance, kteří se o doklady starají, tak i pro vedoucí, kteří chtějí mít kontrolu nad stavy schválení všech dokladů týkajících se jejich oddělení.
Usnadněte si interní schvalování objednávek. Zadávání, schvalování, editace a archivace interních objednávek, je v naší aplikaci snadná a uživatelsky přívětivá.
Aplikace pro objednávku jídel umožní Vašim zaměstnancům přehledně a jednoduše objednávat jídla na nadcházející týdny – aplikace je nastavena nyní až pro 5 variací obědů.
Nehledejte účtenky po všech čertech, nelamentujte nad těmi ztracenými. V aplikaci Účtenka budete mít všechny účtenky na jednom místě. Své účtenky do aplikace nahrajete tak, že je vyfotíte mobilním telefonem.
Aplikace Pokladna vám umožňuje snadné zadávání příjmů a výdajů, automaticky generuje čísla příjmových a výdajových dokladů a vytváří pokladní knihu, která vám zajistí přehled nad všemi zadanými transakcemi a aktuálním stavu hotovosti.
Evidence přijaté a odeslané pošty je užitečnou aplikací pro každou firmu. Papírové knihy pro evidenci pošty schovejte do šuplíku. Elektronická evidence pošty ušetří cenný čas a vše budete mít v pořádku na jednom místě.
Servisní procesy na jednom místě, zrychlení a zefektivnění servisních služeb, evidence všech důležitých informací, možnost zadávání dat z telefonu či tabletu pro servisní techniky v terénu….
S aplikací pro evidenci vozidel budete mít v pořádku veškeré zákonné povinnosti a technické stavy vozidel. Navíc Vám aplikace umožňuje evidovat převážené nářadí a kontrolovat zodpovědnost techniků…
V centru aplikace Personální agentura stojí Vaši kandidáti, kolem kterých se vše točí. Díky aplikaci pro personální a pracovní agentury budete mít přehled nad kandidáty i obsazovanými pozicemi…
Zaznamenávejte odchody a příchody zaměstnanců jednoduše pomocí naší mini aplikace. Pokud jste firma, která má zaměstnance, kteří pracují více v terénu, než v kanceláři, pak je pro vás tato mini aplikace ideálním pomocníkem.