Děkujeme, že nás doporučujete:
Top

Chytré CRM přímo v Outlooku

Chytré CRM přímo v Outlooku

Od listopadu 2016 je do Outlooku 2016 postupně přidáván doplněk s názvem Outlook Customer Manager. Jedná se o doplněk, který menším firmám umožní sledovat a rozvíjet jejich vztahy se zákazníky. Outlook Customer Manager eviduje historii komunikace se zákazníky, zdůrazňuje důležité úkoly týkající se zákazníka a umožňuje sledovat obchodní aktivity přehledně na jednom místě.

Jak získat Outlook Customer Manager

Outlook Customer Manager je součástí Microsoft 365 předplatného. Konkrétně plánu Microsoft 365 Business Premium.

Pro koho je?

Typicky je Customer Manager určen pro malou firmu s 1 až 10 zaměstnanci, kteří jsou v kontaktu se zákazníky. Jedná se tedy o doplněk, který je velmi užitečným pomocníkem pro menší a střední firmy, které budují dlouhodobý vztah se svými zákazníky a nechtějí ve svých obchodních aktivitách na nic zapomenout.

Mobilní aplikace

Outlook Customer Manager má i svou mobilní aplikaci, která je aktuálně dostupná pro iOS platformu. Tato mobilní aplikace bude v nejbližších dnech přidána do Apple Storu. A ve vývoji je i aplikace pro Android.

Jak začít Outlook Customer Managera používat?

Do Outlook Customer Managera lze zadat data jednoduše přes záložku Domů. Pokud máte otevřený email od zákazníka, u kterého chcete evidovat potřebná data klikněte na záložce domů na ikonu Outlook Customer Managera a začněte editovat v okně, které se otevře v pravé části obrazovky.

Do samotného CRM – Outlook Customer Manažera přejdete tak, že v Outlooku vlevo dole kliknete na tři tečky a zvolíte Doplňky.

Přidání stávajících kontaktů do Outlook Customer Managera (OCM)

Všechny existující kontakty v Outlooku budou do Outlook Customer Managera automaticky přidány. Pokud používáte jiný software pro řízení vztahů se zákazníky můžete si všechny kontakty na zákazníky a obchody do OCM importovat. Jak na to, se dozvíte ZDE.

S importem dat do Outlook Customer Managera Vám rádi pomůžeme.

Kontaktovat CloudForce

Založení firmy a kontaktní osoby

Chcete-li vytvořit kontakt z emailové zprávy, zprávu otevřete, klikněte na záložce domů na ikonu Customer Managera a zvolte přidat jako kontakt.

Outlook sám předvyplní vše, co může z emailu vyčíst. Doplňte další potřebné informace a Uložte.

V případě, že Customer Manager pozná, že emailová adresa souvisí s již zadanou firmou máte možnost zvolit také Zobrazit vše, co s kontaktem souvisí.

Kontakt můžete založit také přímo v doplňku Customer Manager. Přes tři tečky otevřete doplněk, zvolte kontakt a zadejte vše, co je třeba. V případě, že chcete doplnit ještě podrobnosti ke kontaktu při jeho zobrazení klikněte v pravé části obrazovky na Zobrazit podrobnosti a případně je doplňte. Poté opět uložte.

Stejným způsobem zakládáte Společnosti i Obchody a vše mezi sebou provazujete. OCM je intuitivní a sám Vás navádí, jak vše zadávat.

Sdílení v Outlook Customer Managerovi

Sdílení v tomto doplňku funguje tak, že buď je kontakt, obchod či společnost soukromá a s nikým informace nesdílíte, nebo sdílení zapnete a pak informace o Zákazníkovi vidí všichni ve společnosti, kdo mají přístup k Outlook Customer Managerovi.

Začněte ho používat ještě dnes

Zaujalo Vás toto malé, chytré a funkční CRM? Umí toho ještě mnohem více. Rádi Vám ho představíme a zprovozníme. Pokud již Outlook s Cutomer Managerem máte, rádi Vám pomůžeme ho používat efektivně.

Kontaktovat CloudForce

No Comments

Post a Comment