Dovolená
Žádost o pracovní volno v rámci firmy, jednoduše a rychle. Aplikace, kterou přizpůsobíme Vašemu procesu schvalování dovolených….
Máte ve firmě Microsoft 365 nebo uvažujete, že byste jej pořídili? Naše aplikace vám možnosti světa Microsoft 365 ještě rozšíří a ulehčí vám tak další oblasti vašeho podnikání. Vyvíjíme aplikace, které jsou postavené na službách, které najdete v Microsoft 365. Tím pádem naše aplikace nestárnou a mají pevný základ, který využívá vše, co jste v Microsoft 365 zvyklí používat každý den.
Aplikace dáváme dohromady na základě požadavků našich zákazníků a čerpáme také z naší dlouholeté praxe. Díky tomu jsme vyvinuli již mnoho aplikací, které ulehčují, zjednodušují a urychlují zejména administrativní úkony, kooperaci a nastolují pořádek v organizacích. Podívejte se, zda by vám některá z našich aplikací také nepřišla vhod.
Žádost o pracovní volno v rámci firmy, jednoduše a rychle. Aplikace, kterou přizpůsobíme Vašemu procesu schvalování dovolených….
Aplikace, ve které vyhledáte potřebné kontaktní informace na kolegy z vaší společnosti. Díky filtrům oddělení a pozice získáte potřebný kontakt na osobu, se kterou se potřebujete spojit telefonicky nebo emailem.
Dejte svým zaměstnancům možnost nabídnout použité nebo rozbalené produkty. V aplikaci Bazar mohou vaši zaměstnanci prodat jakékoli zboží kolegům ve firmě.
Aplikace pro rychlé hlášení a zaznamenávání skoronehod. Ušetří vám tak nejen čas, ale přinese také bezpečí do vaší firmy.
Zaznamenávejte odchody a příchody zaměstnanců jednoduše pomocí naší mini aplikace. Pokud jste firma, která má zaměstnance, kteří pracují více v terénu, než v kanceláři, pak je pro vás tato mini aplikace ideálním pomocníkem.
Interní systém pro objednávání obědů z restaurací v okolí. Dejte svým zaměstnancům možnost objednat si obědy z několika restaurací v okolí na pár kliknutí.
Aplikace určená výrobním firmám. Pomáhá řídit proces technických/inženýrských změn, urychluje proces jejich přezkoumání a schvalování.
Český jazyk pro aplikaci Employee Ideas neboli Nápady zaměstnanců. A zároveň nabízíme také doplnění o komentáře k jednotlivým nápadům.
Automatické generování složek s libovolně hlubokou strukturou včetně udělení přístupových práv k jednotlivým složkám. Systém, který eliminuje lidské pochybení, sjednocuje evidenci a zrychluje práci.
Aplikace, díky které nezapomenete nic připravit pro příchod nového zaměstnance a zároveň nezapomenete na nic, ani při ukončení stávajících pracovních poměrů.
Příprava dokumentu a jeho schválení nemusí být vždy neoblíbený, administrativně náročný proces. Aplikace automaticky řídí proces schvalování dokumentů, takže existuje jen jedna verze dokumentu včetně evidence schvalovacího procesu.
Aplikace, ve které si jednoduše nastavíte vaše kontrolní procesy. Je vhodná pro téměř všechna odvětví: maloobchod, výroba, pohostinství, farmacie, doprava, zdravotnictví atd.
S aplikací HelpDesk budete jednodušeji a rychleji přiřazovat konkrétní požadavky Vašim zaměstnancům. V aplikaci intuitivně najdete veškeré požadavky i s aktuálním stavem řešení.
Aplikace, prostřednictvím které si můžete pohodlně zarezervovat firemní parkovací místo. Mějte přehled o obsazenosti parkovacích míst po ruce a parkujte v klidu.
Se ztracenými a nepřehlednými zápisy ze schůzek se rozlučte. Pořiďte si tuto aplikaci, díky které vytvoříte zápis ze schůzky jednoduše, efektivně se všemi informacemi, které potřebujete.
V centru aplikace Personální agentura stojí Vaši kandidáti, kolem kterých se vše točí. Díky aplikaci pro personální a pracovní agentury budete mít přehled nad kandidáty i obsazovanými pozicemi…
S aplikací pro evidenci vozidel budete mít v pořádku veškeré zákonné povinnosti a technické stavy vozidel. Navíc Vám aplikace umožňuje evidovat převážené nářadí a kontrolovat zodpovědnost techniků…
Servisní procesy na jednom místě, zrychlení a zefektivnění servisních služeb, evidence všech důležitých informací, možnost zadávání dat z telefonu či tabletu pro servisní techniky v terénu….
Evidence přijaté a odeslané pošty je užitečnou aplikací pro každou firmu. Papírové knihy pro evidenci pošty schovejte do šuplíku. Elektronická evidence pošty ušetří cenný čas a vše budete mít v pořádku na jednom místě.
Aplikace Pokladna vám umožňuje snadné zadávání příjmů a výdajů, automaticky generuje čísla příjmových a výdajových dokladů a vytváří pokladní knihu, která vám zajistí přehled nad všemi zadanými transakcemi a aktuálním stavu hotovosti.
Nehledejte účtenky po všech čertech, nelamentujte nad těmi ztracenými. V aplikaci Účtenka budete mít všechny účtenky na jednom místě. Své účtenky do aplikace nahrajete tak, že je vyfotíte mobilním telefonem.
Aplikace pro objednávku jídel umožní Vašim zaměstnancům přehledně a jednoduše objednávat jídla na nadcházející týdny – aplikace je nastavena nyní až pro 5 variací obědů.
Usnadněte si interní schvalování objednávek. Zadávání, schvalování, editace a archivace interních objednávek, je v naší aplikaci snadná a uživatelsky přívětivá.
Aplikace pro schvalování interních dokladů ve vaší společnosti. Vhodná jak pro zaměstnance, kteří se o doklady starají, tak i pro vedoucí, kteří chtějí mít kontrolu nad stavy schválení všech dokladů týkajících se jejich oddělení.
Aplikace Řízená dokumentace umožňuje společnosti mít detailní přehled o platných dokumentech a lidech, kteří se s nimi mají seznámit.
Přijmutí zaměstnance s sebou nese náročnou administrativu, kterou vám usnadní naše aplikace. Adaptační proces zaměstnance budete mít pod kontrolou a nový zaměstnanec bude hned v prvních dnech vědět, co má dělat a jak se na svou pozici adaptovat.
Aplikace vhodná pro kontrolu a řízení drobných skladových zásob. Pohlídá počet kusů na skladě, eviduje příjem výdej a pohyb jednotlivých položek.